Missioon – toetame rohelist mõtteviisi!


2050. aastaks jõuab inimkonna populatsioon 10 miljardi inimeseni. Inimeste samasuguse käitumise jätkudes on selleks ajaks meredes ja ookeanides kokku rohkem plastikjäätmeid kui kalu.

Greenware kaubamärk on loodud missiooniga anda oma panus meie kõigi mõtteviiside ja käitumismudelite muutmisesse, eesmärgiga vähendada toidupakendite jääkide jõudmist loodusesse.

Teadvustame aina enam ühekordsete pakendite negatiivset mõju loodusele ning näeme, et pidevalt kiirenev elutempo propageerib aina rohkem valmistoidu kaasa ostmist ning koju tellimist. On hea meel tõdeda, et tööstuste tootearendus on viimastel aastatel edasi liikunud suurte hüpetega ja tänaseks on turule jõudnud esimene laine loodussõbralikke, biolagunevaid ja komposteeritavaid kiirtoidu ja take-away pakendeid.

Töötame selle nimel, et kõik uusimad lahendused jõuaksid kiirelt ka Eesti tarbijate kasutusse.